22. tammikuuta 2013

Getting ready..


Oon tän koko päivän vaan selannu muiden postauksia wanhoista ja miettiny miten laitan mun hiukset. Tollanen nuttura niinku Evalla on tuossa ekassa kuvassa näyttää ihanalta, mutta haluanko sittenki hiukset puoliksi auki niinku toisessa kuvassa.. Apuua
Vielä pitäis löytää laukku, käsikoru ja kengät. Tosin jos kenkiä ei vaan löydy niin mulla on valmiina jo vanhat kengät. Ne pitäis vaan suunnilleen teipata kiinni koska ne ei oikein muuten pysy jalassa :-D 
Mutta eiköhän tämä tästä, ootan jo innolla ite tansseja, jatkoja, laittautumista, poikia puvuissa sekä muiden prinsessojen näkemistä!

8 kommenttia:

  1. Hahha jännä, oon ite kans kattont just noita vasemman puoleisia ko googlettelin kampauksia :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo ei ihmekkää, noi on ihania :-D

      Poista
  2. OOn ite kans ajatellu raahata mun kampaajalle ton evan kuvan! Mul on ihan hirveee kiriisi kaikkien kampausten ja kenkien kanssa myös:)

    http://janinah-noboundaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha toi on vissii sit aika suosittu malli :-D jep no eiköhän ne kengätki vielä löydy!:-)

      Poista
  3. hehe, määki oon kattonu just samantyylisiä kampauksia! mutta tiiän että päädyn kuitenki johonki iha eriin mitä oon katellu :-D millane mekko sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo itekki vähä mietin et millasee kampauksee sitte kummiski loppujenlopuks päätyykää.. :D
      Punanen, olkaimeton mekko jossa on sellanen valkosista koristeluista vyötäröllä sellanen "vyö" :D ja takana korsettinyöritys. Tossa ekas kuvas näkyyki sitä vähän! Millanen sulla on? Musta on ihana kuulla muittenki mekoista ja suunnitelmista :D

      Poista
  4. Juu, kuullostaapa kivalta!:) mulla on jääny tää blogien lukeminen ja omaki bloggaus vähäselle, jote nyt vasta tajusin vastata tähä.. :D eli siis mulla on semmonen aika tylsäki ehkä shampanjan värinen normi puku jossa on takana kans sellane nyöritys ja siinä menee olkaimet tonne kaulan taakse:) siinä ei oikee oo mitään erikoisia koristuksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitää :-D no varmasti on ihana mekko sullakin!! :-)

      Poista

<3