29. kesäkuuta 2012

Tell me how to get back to, back to summer paradise with you, and I'll be there in a heartbeat

 meillä oli tytsyjen kanssa romanttinen illallinen ♥ minä söin maissia, tytöt makaronia ja nakkeja :--D

Tämä ilta meni kaupungilla jäätyessä. OIKEESTI MISSÄ KESÄ? Tasan vuos sitten käytiin ensin päivällä rannalla ja sitten jatkettiin tivoliin. Nyt tuolla saa olla pari hupparia, nahkatakki, lapaset ja huivi ainaki että tarkenee... 
Ja muutenki viime vuonna olin tähän mennessä ehtiny kokea paljo enemmän, tehdä kaikkea paljo enemmän. En mä oo tänä kesänä tehny oikeesti paljo mitään. Mun tekee mieli tehdä kaikkea radikaalia mutta kukaan ei oikeen innostu :c Suunnittelin tässä että lähden kello 4-5 poimimaan vaikka kukkia tuonne ulos jos ei muuta!

4 kommenttia:

  1. hei sama mulla jotain radikaalia tarvis nyt!

    VastaaPoista
  2. Mä oon päätyny siihen, et nykyään kesäkuu on niin ku entinen toukokuu eli kyl se kesä viel tulee ja jatkuu sit kans toivottavasti pidempään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no toivotaa että jatkus.. :-D

      Poista

<3