27. maaliskuuta 2012

Happy b-day to me!

    oon mm. paras piirtää


Hhee tänää täytin kunnioitettavat 17-vuotta :-D viel vuosi siihen odotetuimpaa ikää..
Päivä menny kahvitelles ensin kavereiden kans, illemmalla mummun & tädin kanssa. Lahjaksi sain ihan rahaa ja oona meinas maksaa mulle rustokorun laiton, jee! Tänää oon vetäny naamaa iha tarpeeks herkkuja joten huomenna palataa taas ruotuun :-D


ps oon miettiny tässä että vaihan hiustenvärin mustaksi tai palaan bruneteksi ku ei meinaa pysyy toi punanen väri päässä viikkoakaa D:

6 kommenttia:

  1. Woou sullahan on ihan samanlainen koira kun mulla, jos toi on sun koira.. :D Käppänät on kyllä ihania! Käy tsekkaa http://aamiainen-tiffanylla.blogspot.com/ jos yhtään kiinnostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu meidän koira :-D käyn tsekkaa :-)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia sulla, jään lukijaksi :3

    VastaaPoista
  3. hyvää synttärii <3 vaikka vähän myöhässä :>

    ja voitko ottaa ton sananvahvistuksen pois ? olis nii paljo helpompi kommentoida :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 ei se mitää! voin, hyvä ku sanoit :-D

      Poista

<3