10. helmikuuta 2012

pulipuli

Kuluneet pari päivää on menny sporttisesti (XD) Mun kesäkuntoon -operaatio alko keskiviikkona koeviikon loputtua, ja heti sinä päivänä kävin uimassa. (huomaa otsikko) Eilen, eli torstaina kävin taas uimassa Oonan ja Elsan kans. Maanantaina on koululiikunnassa luvassa......................uintia :-D Ens viikolla meinasin lähteä myös ekan kerran elämässäni salille !! Mä vaan toivon, että tää mun liikuntainnostus kestää kauemmin ku sen pari viikkoa..
   siinä oikein freesinä uinnin jälkee


Koulu loppu tänään 13.05, viimenen tunti psykologiaa! Ah tykkään psykologiasta niin hulluna ja oon oottanu jo koko viikon että pääsen niille tunneille. Tällä kurssilla käydään tosin myös biologiaa koska se liittyy tähän aihealueeseen, joka ei sitte ookkaan niin kiva aine... Mutta eiköhän se siinä ohella mee :-)


Huomista ootan pallljon, koska suunnataan porukoiden kanssa Ouluun shoppailemaan ♥ Sitten kun sieltä selviydyn kotiin, mennään Oonan ja Elsan kans meidän saunamökkiin yöksi :-)

2 kommenttia:

  1. etkö oo ikinä ollu salilla :DD
    ees koulun kaa? xdxd

    VastaaPoista
  2. noo joskus pienenä kävin iskän ja veljen kans kattelee jossain hotellin salilla että oon sellasella käyny mutta en oo koskaan käyny salil ihan treenaamassa :-D

    VastaaPoista

<3