19. tammikuuta 2012

Matkat 2012 ♥

31.5 Lähetään perheen kesken Turkkiin kaheksi viikoksi :--) (Missaan siis päättärit mut ei se mitää :-D) 
Hotellin hintaa sisältyy all inclusive (=saa juoda ja syödä nii paljo ku napa vetää about 24/7). Suosittelen ehottomasti ihan kaikille all inclusiven sisältäviä hotelleja! Nimittäi joka ikisessä hotellissa on ollu aivan taivaalliset ruoat. Ihan laidasta laitaan kaikenlaista ruokaa, namnam ♥




Syys-tai lokakuussa lähen mun tätien, Tuulan ja Maijan, kans NEW YORKIIN!! Olin aivan tajuttoman onnelline jo sillon ku pari vuotta sitte mulle ilmotettii että pääsen sinne :-) Nyt tän viimesen viikon oon selannu kaikkia mahollisia blogeja nykistä ja ettiny kaikenlaista tietoa ja hyviä kauppoja etc! Kavereita alkaa jo varmaa välillä ärsyttää ku selitän niille iha intona kokoajan jostai kahviloista ja paikoista jne :---D


Huomenna onki jo perjantai ja heti koulun jälkee mummulle siivoamaa että sais vähä tuota rahaaki kerättyä :--) Adioos ♥

4 kommenttia:

  1. OON NIIN KATEELLINEN, mäki haluun ulkomaille!:D

    VastaaPoista
  2. no toivotaa ainaki että pääset kans! :-D

    VastaaPoista
  3. oikeesti NEW YORKIIN! wahauuuu! odottelen siitä sitte megaisoa postausta!=)

    VastaaPoista
  4. hhii niinpä! :-D Teen varmaan sillain "Day 1, day 2.." erillisinä postauksina aina :--)

    VastaaPoista

<3