9. marraskuuta 2011

no life

Joo huhhuh, koko päivän oon tässä ainaki melkeen tehny koulujuttuja, hyvästi sosiaalinen elämä! Klo 16 pääsin kotia -> katoin uusimman Gleen ♥ -> olin muilla sivustoilla VÄHÄN aikaa -> käytin Titan ulkona -> tein läksyt johon kuulu mm. äikästä referaatti :::::) artikkelista josta oli hankala muutenkaa tajuta mitää.

Kävin eilen shoppailemassa äipän kans näissä loputtomissa Raahen kaupoissa</3 Löysinki pitkävartiset saappaat mitä oon ettiny :--)
:DDDDDD

tupsupipo ja huppari Seppälästä

Kenkäcasa

PS. mua häirittee nuo hiukset ku ne on haalistunu tollasiks ruskehtavan punasiks alhaalta!!!!!


PPS. titta on söpö. Tuhos btw tosta mun uudesta piposta (eilen, pari tuntia ostamisen jälkee!!!!!) yhen tupsun D: Onneks mulla oli niitä tupsuja 2 ylimäärästä ku leikkasin ne ite pois tosta piposta. Ku ne oli rumasti tuolla pipon päällä nurkissa :---D  Mutta on titta silti ihana

3 kommenttia:

<3