29. lokakuuta 2011

Haaste!

Ja samalla kolmas postaus tälle päivää :-D


Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- Kiittää haasteen antajaa
- Antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
-Ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
-Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


Kiitos Karita! 
Sori en jaksa haastaa nyt ketään :-D

1. Tuun toimee about kaikkien kans, mut osaan kyllä suuttuakki jos mua ärsytetään enkä jää hiljaseks jos mulle vittuillaan :-D



2. Nauran paljon



3. Kännykät ei kestä mun käsittelyssä. Kesälläki sain toimintakyvyttömäks 3 puhelinta... :-----) hups

4. Mulla on ehkä maailman surkein suunnistusvaisto. En osaa monii paikkoihin mihi muut osaa :-D Saattaa johtua siitä että aina ku oon jonku kans menossa johonki uutee paikkaa, en ajattele yhtää missä mennää, mä vaan haaveilen, nii en siten opi sitä reittiä!



5. En enään naura tai puhu kenestäkään selän takana. En arvostele ihmisiä koska oon alkanu oikeesti miettimään kuin paljo se voi satuttaa.

6. Mulla on ollu jo varmaan 2 vuotta playboy hammaskoru. Mietin täs että lähteekö tää koskaa pois :-D

7. Olin 3-9 luokat musiikkiluokalla

8. Mun mielest mallit sais olla normaalikokosempia eikä lehtien kansikuvia pitäis muokata nii radikaalisti !!!!




kuvat weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3