28. heinäkuuta 2011

Reissailuu suomen halki

Tänää tultiinki takas Raaheen viikon kestäneelt reissulta. Heti ku vaan pääs lähteen kotoo ni kavereita kattomaa! :-D 
Ostoksist sitte erilline postaus johon vois laittaa myös Turkin ostokset mistä en oo vielkää sanonu mitää! :D


Vaasa:

 mua tultii haastattelee lehtee tuol torilla siitä britannian salakuuntelujutust mistä en tietenkää tajunnu mitää ku en oo sitä seurannu :-D Ois kiva ku tietäs ees mihi lehtee mun kuva sit pääty ku ei ne kertonu enkä tajunnu itekkää kysyy :D







Mentii matkal Helsinkii käymää tollases paikas mikä oli iha täynnä amerikka -kamaa! Iskä raahas meidät tonne, varmaa ku halus katella niit hienoi autoja :-D

itekki pukeutunu teeman mukaa..:D

NAM
 Helsinki:




Teemu & Make :-)





voin sanoo et tuli hieman kuuma noil vaatteil...

sorsaperhe kaislikossa HEHEHE

en kehtaa ees sanoo kui paljo toi kakunpala makso, jestas D:


R.I.P :<
 
Turkuun mennessä käytiin Ikeas, ja siel sain sitte kunno inspiraation että alan kyllä laittaa ihan melkee uusiks mun huonee! Se on ihan liia mustavalkone mun makuu. Haluun ainaki ton mun ruman vaaleenpunasen seinän ja koiranaulakon pois...... 
Tilalle aattelin sohvaa ja hyllyjä seinil ;-) En oo viel ihan varma millä värillä ton seinän sitte maalais mut aattelin tollasta harmaa-ruskeeta mitä nois kuvis näkyy!

Tää huone oli aivan unelma<3

aaaaa
 Turku:

käytii jossai ihme jalkkis-näyttelys




purkkaa:D oli pakko ostaa nuit ku ne näytti jo nii hienoilta!



HUH sain tän vihdoinki loppuu :-D

2 kommenttia:

  1. Oot niiin nätti joka kuvassa<3

    nam toi kakkupala:P

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! <3 :D

    VastaaPoista

<3