4. heinäkuuta 2011

Raahe festival osa 2!

Lauantaina oli viel Raahe Festivaleilla esiintymässä Samuli Putro, jota kuuntelin tietenki aidan toiselta puolen :-D En saanu siitä yhtään hyviä kuvia jostain syystä :o Oli tosi lepponen ilta taas, porukkaa liikkeellä :D 
Ja illalla myös eräät hullut, atte ja janne, hyppäs kummatki benji-hypyn! Hyyi!




Ja voi vittu... Tänää ottaessa siinä aurinkoo päätin vaihtaa mun kännykän suojakoodin. Mut sitte about puolen tunnin päästä en enää muistanukkaa sitä! Eiiiih :D
Siihen jäi soimaa kuulokkeet päällä musiikki ja kohtahan tuosta loppu akkuki enkä saa sitä enää ees päälle :D
Mut ONNEKSI ton mun sim-kortin pysty laittaan vanhaan kännykkään, että vaan tuo puhelin on lukittu... Nyt mulla on siis käytössä tollanen iskän vanha kapula :D
Huomenna ois tarkotus viedä tuo taas näytille kännykkäkauppaan :D:D Kävin siel ihan pari päivää sitte kysymäs uusia kuoria koska ne on nykyää teipeillä kii :DDD Mun kännyköille ei oikeesti käy koskaan hyvin............

2 kommenttia:

  1. hyvänen aika, mää olisin ollut varmaan ihan paniikissa tuolla ylhäällä!:D

    VastaaPoista
  2. anni joo minä en tonne menis vaik maksettais :D

    VastaaPoista

<3