7. kesäkuuta 2011

I ♥ summer

ai että rakastan kesää! Oon ollu nää kummatki kuumat päivät tosi ilosella päällä 8-) Heti ku päässy töistä ni oon rynnänny ulos ottaa aurinkoo ja olemaa kavereita. Ihana ku raahessaki on joskus lämmin, ei tuule sillain kylmästi :D Ja osaa joteki arvostaa tätä kesälomaa ku työt vie aikaa päivästä, ei jää koneelle istumaa :-)

Eilen oltiin rannassa beach jam -tapahtumassa missä pysty pelailee futista & lentopalloo ja siel soitettiin musiikkiaki koko ajan.
Tänään oon ollu Juliaa pitkästä aikaa! Oltii rannalla (mun eka kerta ku otin aurinkoo ihan rannalla!!), käytii syömäs ja sen sellasta :-) Uusiks joku päivä!
Myöhemmi olin sitte muita kavereita. Oli ihana ku sato kaatamalla mut ei ollu kylmä! Ois saanu ukkonenki tulla ni ois ollu viel enemmän jees :D




joku ihme ötökkä nikon paidas D:
 

Jippu & Samuli Edelmann - Pimeä onni
                                Aijemmin en ees pitäny tästä biisistä, nyt tää on ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3