4. huhtikuuta 2011

Jännittää..

Koska huomenna lähen about kello 14 iskän kans ajelee Turkua päin! :-) Keskiviikkona pääsen shoppaileen, kattomaa Anna Abreuta ja ENRIQUE <3 Paikat kentältä ja aijotaanki mun tädin kans rynniä nii etee ku vaa päästää :-D
Tänää oon ollu Erkkua ja Lottaa, käyny niiden kans red&white inkissä (ent. heaven&hell ?), kebabilla ja oltiin meillä siihen asti kunnes lähin mun tädin synttäreille :-)
Se anto mulle myöhäsen synttärilahjanki, ei voinu aijemmi antaa ku se oli sairaana. :d
Ja nyt loppuillan oon vaan pakannu, hhhiiiii 8-)




Tossa lasissa on sellasia pieniä tähtiä jotka pystyy liikkuu tossa sillain hienosti :-D
 




Titta-avaimenperä ;-)



Tän karkkipussin myinki melkee heti äidille koska yritän nyt pitää taukoo kaikesta epäterveellisestä ;-D


2 kommenttia:

  1. aaa oon kyllä kade! Pidä hauskaa siellä, ja PALJON KUVIA keikasta;)

    VastaaPoista
  2. pidänpidän:) ja tottakai!;)

    VastaaPoista

<3