9. maaliskuuta 2011

Haaste + kuulumiset

Tähän alkuun ensin haaste Annilta :-)

Kolme nimeä, joilla minua kutsutaan:
- Milja
- Mime
- Mimmu :D

Kolme paikkaa, jossa olen asunut:
- Ylivieskassa maailman ihanimmassa omakotitalossa :< nyyh haluun sen talon takas JA LAPSUUDEN
- Ylivieskassa jossain kerrostalossa, ite olin niin pieni etten muista tästä mitää :D
- Raahessa, sairaalan takana rivitalossa

Kolme telkkariohjelmaa, joita katson:
- GLEE ♥ Katon sitä kyl lähinnä koneelta mutta saatan kattoo niitä jaksoja uudestaan telkkarista ;D
- Täydelliset naiset
- En varsinaisesti seuraa noiden lisäks mitään, katon aina sellasia ohjelmia jotka vaikuttaa kiinnostavilta :)
 
Kolme asiaa, joiden tekemisestä nautin:
- Musiikin kuunteleminen
- Kaikki kesään liittyvä
- Rentoutuminen is ma thaang 8-)
 
Kolme paikkaa(ulkomailla), jossa olen käynyt:
- Kreikka
- Turkki
- Viro
 
Kolme väriä, joista pidän:
- Turkoosi
- Punainen
- Ruskea
 
Kolme nettisivua, joilla käyn usein:
- Facebook
- Formspring
- Blogger
 
Kolme bloggaajaa, jotka laittavat tämän blogiinsa:
 
Kolme asiaa, joita odotan:
- Laskettelureissua
- Ruotsalaisten tuloa
- Enrique Iglesiaksen keikkaa.. Ja näitä ois aivan hirveesti vielä :o ♥
 
Sitte kuulumisten parii! Meillä on nyt hiihtoloma, ja oon vaan maannu kotona :-D
Mua masentaa ku kaikki kaverit on laskettelemassa tai reissaamassa jossain ja minä en lähe mihinkää :(
Mutta jotain ilosta sentään: sain nahkatakin! ♥ Mun uus rakkaus 8-) Pidän sitä päällä vaikka oisin ulkona ihan jäätymispisteessä.. :D
Titta kävi nypittävänä ja on ihanku uus koira nykyää. Se ei kyllä sille ollu yhtään mukava kokemus, raukka huus ku syötävä :< Kummastaki kuva alapuolella!
 
 
                                 Ennen ja jälkeen :d

Nahkatakki (tekonahkaa) Xglobesta, 59,90€


2 kommenttia:

  1. voi höhlä ku kivan näkönen nahkatakki!:p oon koittanu ite metsästää kans kokkolasta ihanaa nahkatakkia mutta ei oo vielkään tullu vastaan :(

    VastaaPoista
  2. ite tykkään kans :D höh!:(

    VastaaPoista

<3