25. maaliskuuta 2011

FFFUUUU

Tänään tosiaan lähti ruotsalaiset kirjekaverit takas Ruotsiin :< Wäää..
Mulla olis kauheesti kuvia mutta mulla loppu kuvatila... Yritän nyt tehä niin että lisään tähän blogiin toisen kirjottajan, ja sillä sitte vissiin on sitä kuvatilaa..? Mutta ei oikeen etene, ku siihen uuteen sähköpostiin ei vaan tuu sitä kutsua että vois hyväksyä :o
Oon nyt mun veljen koneella, koska puolet kuvista ei siirtyny tuohon mun koneelle. Ja ennen ku ees pääsin siirtämää niitä kuvia, se kone tiles varmaan 3 kertaa.
Että oon tässä koko päivän taistellu koneiden kans ja nytki tekis mieli huutaa vittusaatanaa ja paiskoo kamoja seinää että tällasta tänää :D

2 kommenttia:

  1. Millä lataat näit kuvia tänne? Suoraan täällä vai?

    Mun kaverilla kävi samoten ja nyt se lataa vaan kuvat tänne tinypic.com (eli lataa ja liittää sen html-koodin tänne) ja sitte on ihan se flickr :-)

    VastaaPoista
  2. Joo latasin vaan tällä näitä kuvia. Aa okei voisin koittaa nuita :o Kiitos!:)

    VastaaPoista

<3