2. helmikuuta 2011

Vihdoinki..

..oon löytäny sellasen urheilulajin mistä tykkään aivan älyttömästi! Oon tässä pari vuotta ettiny itelle sellasta lajia mitä voisin harrastaa ihan viikottain. Oon käyny kaiken maailman lattarijumpissa ja kokeillu tosi montaa lajia, mut mikään niistä ei oo tuntunu siltä ihan oikealta. Zumbassaki katoin aina kelloo sillai "millon tää loppuu..." :D
NIIN ja se laji on Body Jam! <3 Siellä on ihania ne liikkeet, just jotain hiphoppia, housea, discoa, kaikkea. Se musiikki on kans tosi ihanaa, mm Christina Aguileraa, Pitbullia!
Ootan jo ihan onnessaan että millon tulee se 3 kk täyteen että vaihtuu musiikit ja tulee uudet liikkeet. :-)

tää biisi on siellä! vissii remixinä (?)


t minä, joka ei osaa ottaa kuvia ilman et ainaki kerran tulee duckface.. :D


4 kommenttia:

  1. Pitäis itsekkin kokeilla, kun tahtoisin jonkun liikuntaharrastuksen! :) ja toi sininen neulejuttu? Mikälie on aivan ihana!<3 ps. Meidän pitäisi porista joku päivä :(

    VastaaPoista
  2. Joo tuu kokeilee, melkee kaikki mun kaverit on jo käyny mun kans:D en oikee itekkää tiiä mikä tän nimi on :D mutta kiitos!:)
    joo poristaa ehottomasti joku päivä!:)

    VastaaPoista
  3. mää tykkään kans iha tosi paljo! vaik en oo kauaa harrastanu nii oon rakastunu siihe! :D

    VastaaPoista

<3