25. helmikuuta 2011

7 things 'bout me

Katri haasto mut tällaseen, missä pitää kertoa 7 asiaa itestä! :-)

1. Oon positiivinen ja ilonen ihminen, nauran mm. kaikelle

2. Oon hiljanen ja ujo uusien ihmisten seurassa, mutta sitte ku tunnette mut vähä paremmin ni kyllä tätä juttua tulee :-D

3. Oon koko mun elinikäni halunnu koiraa, ja nythän viime vuonna otettiinki Titta, kääpiösnautseri meille ♥ Ja ylipäätäänki rakastan kaikenlaisia koiria :-)

4. Meksikolainen ruoka on ihanaaaa, ja tykkään ruoanlaitosta

5. Mun motto tai elämänohje tms on Do what feels right (mun blogin osote) joka siis tulee siitä että teen asiat nii miten musta tuntuu, turha mennä muiden mukaan.
Ja tuo I like it (blogin otsikko, mikä lie) tulee siitä et tykkään tosi paljo kaikesta ja innostun monista asioista. :-)

6. Ööööö oon laiska ja istun aina koneella :DDDD (KATON GLEETÄ ♥)

7. En oikeesti keksi D: no sanotaanko vielä että en oo luova :DDD Kuviksessa en ikinä tiiä mitä tekisin :fdg


:DDDDDDD mm. tällasten kuvien kopsaamiseen käytän aikani koneella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3