4. tammikuuta 2011

Tonight I'm lovin' you



ALOHA. Eilen oli ihana ilta Erkun kans ku ostettii kuudel eurolla karkkia <3 ja vuokrattii kaks leffaa, joku Naiset ja American pie - book of love. Se Naiset oli ihan surkee, kerto vaan jostai ystäväpiiristä. Me katottii sitä ehkä 10 min ja lopetettii :DD Mutta sitte American Pie oli hyvä, hauska :)
Tännäää (tai no äsken) tulin luistelemasta Annikan ja Minnan kans. Ei me kyllä paljo luisteltu, käytii Siwas ja istuttii siel kopissa :D En ottanu kameraa mukaa ku aattelin et se pöllitää, mut oishan sen tietenki voinukki ottaa.
JOTEN ei mulla oo kummaltakaa päivältä kuvia koska oon niin laiska ja vainoharhanen................:D



Gaaaash että haluan uudet bikinit! En haluu tilata mistään, koska viime vuonna ku äiti tilas H&M:lta bikinit, tuli vaa yläosa, alaosa oli eka kuukausia myöhäs ja sitte ilmotettii että niitä ei oo.. :D
Ja vaikka ei nuin kävis nii tilaus tulee varmasti vasta kesän alussa ja sillon oon jo ehtiny käydä Turkis. Eli tarkotus ois päästä shoppaileen jonnekki 8)


Nuo on aivan ihania, ja just tollasta bandeau yläosaa ajattelin :-)

6 kommenttia:

  1. toi punanen röyhelöbiksu on ihan supersöpö!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Vähän ihania, ainaki noi leopardit♥ mist noita löytää?:p

    VastaaPoista
  4. pikkulotus4/1/11 21:09

    mime tillaa vaan!! :)) ei mulle oo koskaan käyny nui ku oon tilannu hmltä!! :O

    VastaaPoista
  5. katri H&M shop onlinest otin :)
    plotta joo mut jos pääsen kerta ihan ite sinne kauppoihi nii parempii nii, ku ehtii sitte Turkkiinki mukaa ne ;)

    VastaaPoista

<3