2. tammikuuta 2011

Pictures



Joo eli nyt oon reippaasti kuvaillu ne asiat mitä 3 mun haastaman ihmisen piti keksiä joskus kauan sitte: eli lempipaikka kotona, Titan lempipaikka, lempparivaatteista kuvia, kuva mun huoneesta, lempparikuva koneelta ja kuva joka saa mut aina nauramaan! PS. lotta niitä sun ei oo voinu toteuttaa :D


Kuva mun huoneesta

Lempipaikka kotona

Titan lempipaikka :D Se yleensä nukkuu siel missä tuo tai toine peti on, mutta yleensä olohuoneessa


                                                               Kuvia lempivaatteista:




Lempikuvat koneelta:


                                                     Kuvat jotka saa mut aina nauraa :D


mulla ois ollu nuihin kumpaanki viimeseen varmaan kavereista ym kuvia, mutta nuita kansioita on niin hulluna etten jaksanu alkaa niitä selaan. Ja jos oisin laittanu tohon viimesempään jotain karuja kuvia kavereista niin mulle oltas varmaa suututtu :DDD

Oon tässä jo varmaa parisen viikkoo miettiny et voisin laittaa oman kuvan tohon banneriin, mut ei mulla oo mitään hyvää, tuoretta kuvaa itestä jonka vois toho laittaa :S
Varsinki ku mun kamera on ihan oikeesti tosi huono! Haluan järkkärin :F Ja sanoinki iskälle että jos me voitetaan lotossa vähä tai saadaa muuten vaa ylimäärästä rahaa niin järkkäri ois kiva. Iskä sano tähän että voin saada sen muutenki! Oikeesti vau, ne on seonnu, positiivisesti seonnu.

1 kommentti:

<3