17. tammikuuta 2011

Jill Bieber Obsessed

Ooo olipa kyllä mahtava Body Jam! Kävin tänää eka kertaa äitin ja pikkulotan kans ja voin sanoo et oli kivaaa 8) En oo ikinä enne innostunu mistään lajista sillain erityisemmin (oon yleensä vihannu kaikkee liikuntaa:D) mut tää house ja hiphop on ihanaa :)
Ei mulla muuta kerrottavaa tänne oo eikä oo tullu mitää kuvailtuakaa (en tiiä mitä kuvaisin!:O)
Mut ihanaa illanjatkoa, mä lähden kohta telkkarin ääreen oottamaa et Täykkärit alkais ;)


                                          HAHAHA:D:D

4 kommenttia:

  1. mä kans innostuin siitä tosi palijo ku ekalla kerralla kävin! :))

    VastaaPoista
  2. joo mä luulin että se ois ollu ihan hullun vaikeeta, että oisin ihan pihalla mut oli se itseasias suht helppoo :)

    VastaaPoista
  3. oon ite kans miettiny, että olis tosi kiva mennä kattoon, että millasta se on ja moni on kehunu sitä. millon ja missä? vois tulla itekkin piipahtaan joskus ;)

    VastaaPoista
  4. se on vissiin maanantaisin ja torstaisin klo 18.40 kuntoparkin sivuilt löytää kaikki ajat :)

    VastaaPoista

<3