22. tammikuuta 2011

Fridayayayy!

Heipsan taasen!
Tää päivä meni koulussa kuolemaa tehden, olin aivan järkyttävän väsyny ku menin herätyksen jälkeen nukahtamaa uudestaa.. Mut selvittiinhä tuosta taas.
Nytte ilta vieteltii Adalla vähä pienemmällä porukalla: minä, Ada, Janne,  Asmo ja Joona. Me vuokrattiin Inception -leffaki mutta ei kellään ollu keskittymiskykyy alkaa kattoo sitä, joten skipattii :D Aattelin kattoo sen huomenna koska se leffa on mulla ;) Mut näin, hengailtiin vaan! :)

Pidin tän päivän vähä vapaata tosta mun ruokavaliosta, kävin subissaki..



yritettiin mm. pelata monopolia mut tähän päädyttii.. :D


Adan moottorisänky :'D


:DDDDDDD Janne se aina luulee ettei mahu kuvaan, mutta kyllä se vaan aina siel reunassa on :'D


Aduski<3  + joonan käsi

Hyvää viikonloppua kaikille<3

ps. oon huomannu tässä että tää mun blogi ei oo kyllä yhtää sellanen tiiätteko sivistyny/aikusmainen/asiallinen :D Mut näinhän se saaki olla kun en tästä mitään Ronkelin blogia haluukkaan.. ;D (Vai?;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3