8. tammikuuta 2011

Creepy...

NYT PELOTTAA! :(
Ku on nää kaikki lintu- kala ja rapukuolemat, eikä kukaa tiiä mistä ne johtuu. Tietenki jotai epäilyjä ihmisillä on: että vaikka rakettia säikähtäny. Mutta eihä ne oo viime vuosinakaa tippunu maahan rakettien takia?
Tosi outoa. Ja ei vielä tää yksistään, luin just Demistä keskustelua: "Raamatussa ennustetaan tää lintujen ja kalojen kuolema". Ja kopsasin sieltä sitte jonku kohdan Raamattua tai jotain Ilmestyskirjaa mitä joku oli sinne kirjottanu:
 "1:2 Totisesti minä otan kaiken pois maan pinnalta, sanoo Herra.
1:3 Minä otan pois ihmiset ja eläimet, otan pois taivaan linnut ja meren kalat, viettelykset ja jumalattomat. Minä hävitän ihmiset maan pinnalta, sanoo Herra."
!!!!Pelottavaa :S Vaikka en Jumalaan usko. Aatelkaa jos jotai pahaa on tulossa, jotai mikä uhkaa kaikkia ihmisiä? Eihän päättäjät ja tiedemiehet sitä kansalle kertois, syntys vaan paniikki, kaikki varastelis ja tuhoais ja jopa tappais! Oli se sitte meteori tai mikä tahansa.


Joku ihme tähti (en tiiä ton merkitystä:D), mutta kuitenki jotain just tuohon raamattujuttuun liittyvää. Toi on siis tehty noista joukkokuolemapaikoista.

Pitäkää vaan mua hörhönä mutta mua oikeesti pelottaa :D

7 kommenttia:

  1. oikeesti oon nii sammaa mieltä mime! oon ihan painees aina ku luen kaikkii lehti juttuja jostain kuolleista linnuista :D hui :s

    VastaaPoista
  2. btw, kiva banneri!
    http://llottam.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/1/11 21:42

    voitko linkata sen demin keskustelun?:)

    VastaaPoista
  4. kiitos lottam:)
    anonyymi en löytäny millää sitä keskustelua :o

    VastaaPoista
  5. joo tiiäkkö mäki oon miettiny tota samaa! vähä jännä olo..mut eiköse oo nii että tuomiopäivä tulee vasta sillo ku kuolleet nousee haudoista että tuskinpa se nyt ihan vielä tulisi (--:

    VastaaPoista
  6. no minä ainaki luin nyt viimmesimmäksi tiedoksi itelle että ne linnut ainaki on jääny auton alle, ja sitte älysin ainaki nii että ne kalat oli jotenki johonki oisko ollu joku öljy vene ''posahtanu'' merellä ja sitte tavallaa myrkyttäny kaloja.. että en minä ainakkaa uskos että mikkää loppuu vielä :pp

    VastaaPoista
  7. Johanna, nii en tiiä. mut hyi jotku kuolleet tulis ylös haudoista! D:
    mimma hääh mite voi linnut jäähä auton alle??:D mut joo toi kalajuttu on varmaa totta:d

    VastaaPoista

<3