15. tammikuuta 2011

Ada's sweet sixteen!

Jooooo eli eilen vieteltii Adan 16 v synttäreitä! Kiva ilta oli :) Eipä muuta lisäämistä tähän :D



Synttärisankari + minä :)

Niko <3 Cosmo
 
Enkeli ja Asmo, juhanin kuvailut:D
 
 
Maijuu<3



JA JEEE TÄNÄÄN GLEE!<3 En tajua miten mua alkaa aina itkettää ku ne laulaa!? :D Vaikka ei ois mikää mun lempibiisikää! En oikeesti tajua.. Varsinki ku en itke varmaa koskaa, ehkä jos jotai suht kauheeta on sattunu ja oon yksin, nii sitte. (Poikkeustapauksii tietenki on)
Sillonki ku lähettii Ruotsista, minä ja Ada oltii ainoat suomalaisista jotka ei itkeny :D Ja ei siis mitenkää etteikö siellä ois ollu ihanaa, oli aivan mahtava reissu! Ja ootan hulluna jo maaliskuuta kun ne tulee tänne<3


Sam Tsui & Christina Grimmie - Just a dream

6 kommenttia:

  1. ai ketkä tulee? :)

    VastaaPoista
  2. Meidän ruotsalaiset kirjekaverit:):)

    VastaaPoista
  3. Onko sitä vielä päätetty muuuten mitä me sit tehään ku ne tulee tänne?:):)

    VastaaPoista
  4. Kaikki kuvat edustaa musta ::D:D:D:D

    VastaaPoista

<3