8. joulukuuta 2010

Whisper in your ear, tell me how you like that?

Madcon ft. Ameerah - Freaky like me
mulla soi tää lauantaina koko ajan päässä:o


Heiippa! Tänää koulussa oli kemian testi:S Me pidetää niitä testejä 3 ja niistä tulee sitte yks numero joka vaikuttaa todistukses olevaa numeroo. Luin vaan niitä Extra ja Tiesitkö? -kohtia mistä se viimeski kysy niin nyt luulen että meni paljo paremmin. Kysyis ees oleellisia asioita, ku se kysy viimes jotain: Sulaako sokeri suussa? .......... -.- hyväopettaja.fi
Tänää aattelin mennä iskän kans pankkiin hommaan mulle visa electron, mulla ei vieläkää oo! :D
btw mulla lähtee järki koska en saa ikinä nuita biisejä mun kännykkää asti.... oon kokeillu varmaa kaikkia latausohjelmia. Aattelin kokeilla vielä että bluetoothin kautta, ja jos ei auta nii Lotta lupas tulla meille auttaa :DD Eilen olin jo ihan onnessaa ku sain ladattuu biisit ja ne aukes koneella, MUTTA sitte ku latasin niitä kännykkää: VIRHE, VIRHE VIRHE.... fuck this shit. Ja sitte voisin toki tehä niin että lataan kaikenmaailman ohjelmat Matin koneelle ja kokeilen toimisko sillä.


Päivä 28: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
oon kuulemma kokoaja ilone:D (lukuunottamatta näitä mun raivoamisia ku mikää ei toimi..:D)

jooo en tiiä liittyyks tää tähän mutta silti, rakastan erityisesti mun rustokorui ja haluan niit lisää!


Päivä 29: kuva tuskallisesta muistosta




Päivä 30: kuva onnellisesta muistosta
Turkki '10 <3

Ripari<3

Sweden<3

Haettiin Tittarakas<3

Lady Gagan keikka<3
näitä on vielä, mutta en jaksanu käydä kaikkii kuvia läpi eikä tällä koneella ees oo niitä kaikkia 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3